Καλημέρα συνάδελφοι…

Παρασκευή είναι σήμερα και αδιαμφισβήτητα, πρόκειται έτσι κι αλλιώς, για αυτό και μόνο το λόγο, μια καλή μέρα. Ο καιρός βοηθάει, ο ουρανός είναι γαλάζιος αλλά πιο πολύ την ημέρα μου σήμερα, μου την φτιάξανε οι συνάδελφοι. Οι άνθρωποι συνάδελφοι.

Μια ευγενική χειρονομία από κάποιον που θυμήθηκε πως μου χρωστάει 1 ευρώ (η χειρονομία άξιζε 1 εκατομμύριο ευρώ), ένας άλλος συνάδελφος μου πρόσφερε το τριαντάφυλλο που είχε στο πέτο, απλά, με χαμόγελο και χωρίς περισσότερα λόγια.

Ακόμα και η συνάδελφος που ακούστηκε στο βάθος να εξηγεί σε κάποια άλλη πως θα χρειαστεί να κάνει γράμμα για κάτι που την ενόχλησε. Ενιωσα πως εδώ μέσα υπάρχουν και συμπάσχουν πολλοί συνάδελφοι με κοινά θέματα.

Τα παράπονα για την θερμοκρασία σε κάποιο χώρο με την παράλληλη κατανόηση πως οι συνάδελφοι κάνουν ότι περνάει απ το χέρι τους.

Η αγωνία για κάποια άλλα υπηρεσιακά θέματα από μια άλλη συνάδελφο, ο καθησυχασμός…

Όλα αυτά συνάδελφοι μου δίνουν κουράγιο, με κάνουν να νιώθω πως δεν είμαι μόνη. Ότι χρειαστεί να γίνει θα γίνει και σήμερα, χωρίς αγωνία για το μέλλον ή το παρελθόν. Διότι στο παρόν βρίσκονται τα καλύτερα!

Μια μεγάλη καλημέρα σε όλους σας. Δεν είστε ούτε εσείς μόνοι.

Ελένη Μιχαλοπούλου, έφορος ΣΕΠΤΕ

Διαβάστε τα νέα του ΣΕΠΤΕ

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

