Home > ΑΔΙΚΙΑ, ΑΠΟΨΗ, ΜΑΡΤΥΡΙΑ, ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ > ένα αλλιώτικο γράμμα στον κύριο Διοικητή

ένα αλλιώτικο γράμμα στον κύριο Διοικητή

Κύριε Διοικητά…
Αν είσασταν φίλος μου θα σας έγραφα ένα γράμμα…
όχι ότι δε μπορώ και τώρα αλλά θέλω να μιλήσω οπως θα μίλαγα σε ένα φίλο… απο καρδιάς… κι όχι με τα σεις και τα σας…

Κύριε Διοικητά…
ας πούμε πως είστε φίλος μου γιατι θέλω να σας γραψω αυτο το γραμμα…

Κύριε Διοικητά
γιατί αφήνεις στην Τράπεζα σου να διευθύνουν άτομα που χρησιμοποιούν την θέση τους, αντί των ικανοτητων τους, για να επιβαλλουν εξουσία; Γιατί μια γυναίκα… ένας άντρας… να μπορεί να απειλεί ευθέως πως αν δεν περάσει η γραμμή της θα γίνει… το κακό. Αυτό πάντα υποννοείται έχω προσέξει… πάντα αόριστα, έτσι ώστε να συναντάει στον καθένα τον χειρότερο εχθρό που έχει μέσα του…

Πως γίνεται κύριε Διοικητά να το κάνουν με τόσο θράσσος χωρίς κανένα φόβο; Δεν είναι παρανομία; Δεν είναι αδικία; Δεν φοβούνται πως αν μη τι άλλο θα χάσουν τη θέση τους το λιγότερο χρησιμοποιώντας αυτές τις τακτικές; Αυτούς έχεις κύριε Διοικητά να καθοδηγούν την Τράπεζά σου; Μπορούν πραγματικά να ικανοποιήσουν τις φιλοδοξίες σου αυτά τα άτομα; Με το κενό τους τι μπορούν να προσφέρουν;

Κύριε Διοικητά μπήκα στο γραφείο του και δε με είδε μπροστά του. Είπε πως δεν με εκτιμάει. Πως τον είχα απογοητεύσει παλιά. Είπε πως έβαζα σε προτεραιότητα τα προσωπικά μου. Δεν ξέρω τι σημαίνει αυτό. Είπε κι άλλα. Είπε δεν θα γίνω προϊστάμενος ποτέ. Είπε κι από την άλλη πως ξέρει πόσο καλή δουλειά κάνω. Μα να! Τόσες δουλειές που γίνανε είναι εδώ στο γραφείο του πάνω ακόμα. Τις αγάπησε! Τις πήρε! Τις κράτησε ολοδικές του! Κύριε Διοικητά δεν καταλαβαίνω.

Μήπως είμαι ο πατέρας που τον απογοήτευσε; Μήπως το παιδί του, που πάντα τον απέρριπτε; Δεν ξέρω τι βλέπει κύριε Διοικητά αλλά δεν βλέπει εμένα. Είναι τυφλός. Με απειλεί. Μου υπόσχεται πως δεν θα προαχθώ ποτέ. Κάτι λέει του έκανα πριν από πολλά χρόνια…. και δεν καταλαβαίνω. Ούτε αυτός θυμάται τι.

Δεν θέλω κύριε Διοικητά να συνεχίσω να αδιαφορώ για το παράλογο αυτό μίσος. Δεν θέλω να δέχομαι άλλο αυτή την αδικία. Δεν θέλω να είμαι το φάντασμα που τους απορρίπτει και τους πονάει άλλο πια.

Θέλω να είμαι εγώ! Να με δεις αυτός που είμαι. Να μπορέσεις να χαμογελάσεις με την καλή δουλειά μου. Να μπορέσεις να χαρείς με την προσφορά μου. Θέλω να πάρεις αυτά τα σκοτεινά πλάσματα που στοιχειώνουν την Τράπεζά σου μακρυά μου. Θέλω να ανοίξεις τα παράθυρα να μπει το φως. Να ακουστεί η φωνή σου.

Κάτω απ τη σκόνη η Τράπεζά σου λάμπει κύριε Διοικητά. Τα σμαράγδια σου κλαίνε καλά κρυμμένα στις γωνίες. Οι απειλές των αντιπροσώπων σου τους σκιάζουν αλλά συνεχίζουν να σε κοιτάνε. Ευθέως στα μάτια. Σαν να σαι φίλος κύριε Διοικητά

  1. banned
    17/11/2010 at 12:24 pm

    Ωχ! Αν είναι ετερόφυλος ο εκβιαστής… μήπως είναι θέμα… ερωτικής απογοήτευσης; Μερικοί δεν μπορούν ποτέ να δουν το δικό τους μερτικό ευθύνης. Βασικά είναι κρίμα. Παίρνουν την πίκρα μέσα τους.

  2. kostas
    17/11/2010 at 10:55 pm

    ΚΑΛΑ, ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ. ΜΟΛΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΜΙΑ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΣΥΝΤΑΞΗ. ΤΗ ΡΩΤΗΣΑ ΤΙ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΕΝΟΧΛΗΣΕΙ ΜΕ ΜΕΝΑ ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΗΤΑΝ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥΣ ΚΑΙΡΟΣ KAI ΔΕ ΘΥΜΑTΑΙ!!! ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΨΑΧΝΑ ΝΑ ΤΟ ΒΡΩ ΑΛΛΑ ΠΡΟΦΑΝΩΣ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΗΤΑΝ ΠΩΣ ΕΙΧΕ ΠΕΙΡΑΧΤΕΙ Η ΚΟΛΛΗΤΗ ΤΗΣ Η ΤΗΝ ΕΙΧΑΝ ΕΚΒΙΑΣΕΙ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΜΕΝΑ! ΑΠ ΤΟ ΤΑΦΟ ΣΕ ΚΥΝΗΓΑΝΕ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ!

  3. αθ. μ.
    17/11/2010 at 11:27 pm

    Εάν έχουν περάσει χρόνια κι είναι συνηθισμένος στο να εκβιάζει, κι αν έχει θέση με εξουσία… δεν είναι και δύσκολο να φανταστεί κανείς πως όλα τα πρόβατα της παρέας του ακολουθούν…. κι εσύ θα αναρωτιέσαι… τι έχεις κάνει!!!! μου έχει συμβεί και εμένα! και σε ρωτάνε μετά… τι έχεις κάνει!!! Αλλά δε φταίει μόνο αυτός. Το σύστημα που έχει τα παραθυράκια και το επιτρέπει αυτό. Ασε που το συστημα δουλευει ακριβως πανω σε αυτα τα θεμελια….

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

