αιτήματα μεταθέσεων απο το 2005

Πρόσφατα πληροφορήθηκα οτι τα αιτήματα μεταθέσεων απο το 2005 ξανα ξεσκονίστηκαν φέτος! Έλαβα με έκπληξη ένα τηλεφώνημα από την διεύθυνση διοικητικού… H υπεύθυνη για τη αρχειοθέτηση συνάδελφος ρωτούσε αν η αίτησή μου για μετάθεση ισχύει ακόμη και μου ζήτησε πρόσθετα δικαιολογητικά για να τα εξεταστεί η αίτησή μου εκ νέου!!!!!!!!

 Εν τω μεταξύ τον Ιούνιο του 2010 είχα καταθέσει και αίτηση μετάταξης όμοια για τον αντίστοιχο κλάδο. (Σημείωση: Εργάζομαι στην ΤΕ απο το 2000 και επί χρόνια ζητώ την μετακίνησή μου χωρίς να έχω λάβει καμιά αξιόπιστη απάντηση πέρα απο το σύνηθες ¨το έχουμε υπόψη μας¨ ή το κλασικό Διευθυντικό δεν περνάει από το χέρι μου)

Είναι πάγια φαίνεται τακτική της Τράπεζας να μην απαντάει σε κανέναν όπως είναι παγωμένη και κάθε αξιοκρατία και κάθε ενδιαφέρον για την διαχείριση προσωπικού.

μετά τιμής ΒΚ

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

