Κανονισμός Διαχείρισης Αιτημάτων: what is that?

Αναρωτιέμαι… για ποιο λόγο άραγε να μην υπάρχει κανονισμός που να διέπει τις λειτουργίες ενός τμήματος;

Για ποιο λόγο να μην υπάρχουν ξεκάθαρες πρακτικές και ενέργειες σε σχέση με το πώς θα εξυπηρετούνται τα αιτήματα των υπαλλήλων; Κυρίως αναρωτιέμαι από πού κι ως που είναι αυτό το ευνόητο και θεωρείται δεδομένο και για ποιο λόγο να το δεχόμαστε;

Για ποιο λόγο οι απαντήσεις στα αιτήματά μας να είναι ένα θέμα «ρευστό» και να μην γνωρίζουμε εάν θα τις πάρουμε ποτέ ή να τις παίρνουμε μόνο προφορικά; Εμείς δεν χρειάζεται να κάνουμε εγγράφως το αίτημά μας; Δεν πρέπει λοιπόν να λαβαίνουμε εγγράφως τις απαντήσεις μας; Εμείς δεν έχουμε περιορισμούς σε σχέση με ημερομηνίες και χρόνους; Δεν θα έπρεπε να υπάρχει ένας κοινός κανονισμός για όλους που να ορίζει το πότε θα λάβουμε μια απάντηση; Δεν θα πρέπει να ενημερωνόμαστε τουλάχιστον για το πότε θα δύναται η Τράπεζα να μας απαντήσει κι αυτό φυσικά σε λογικά πλαίσια;

Πως ακριβώς θεωρείται υπεύθυνη κι ακριβής μια απάντηση όταν βασίζεται στο λόγο ενός υπαλλήλου που σήμερα είναι εν ενεργεία κι αύριο δεν θα είναι; Υποκρύπτεται άραγε τίποτα; Πως ακριβώς θα διεκδικήσει ο υπάλληλος το δίκαιό του από μια πιθανή παρατυπία ή τέλος πάντων κι από ένα πιθανό λάθος ή μια περίπτωση άνισης μεταχείρισης;

Και τέλος πάντων για ποιο λόγο να εξυπηρετούνται επιλεκτικά και κατά την κρίση του καθενός επικεφαλή αυτού του τμήματος; Ο σύλλογος δεν είναι εδώ για να παρακαλάει την κάθε υπηρεσία να κάνει το καθήκον της και να επιτυγχάνει μεταχείριση με διάκριση για τα μέλη της. Ούτε έχει παρόμοια  θέση με την εξουσία και  επιλέγει ποιος θα λάβει αυτό που δικαιούται και ποιος όχι.

Ας αναρωτηθούμε… εάν δεν υπάρχουν κανονισμοί, λογικό δεν είναι ο κάθε σύλλογος να εξαναγκάζεται να χρησιμοποιεί τις πρακτικές της διοίκησης; Μήπως είναι κι αυτή μια μέθοδος να στραφούμε ο ένας απέναντι στον άλλον και να καταργηθούν τελικά τα σωματεία και η υποστήριξη των εργαζομένων;

Μα για ποιο λόγο παράδειγμα η Διεύθυνση Πληροφορικής να έχει Διαδικασία Διαχείρισης Αιτημάτων (Εγκύκλιος 444 /29.3.2010) και το τμήμα Εξέλιξης Προσωπικού να μην έχει απαντήσει αίτημά μου εγγράφως από το 2005; Κι όχι μόνο δικό μου… να είναι πάγια τακτική του τμήματος να μην απαντάει εγγράφως σοβαρότατα ζητήματα συναδέλφων; Αλλά και να μην υπάρχει σχετικός κανονισμός διαχείρισης αιτημάτων;;;;;;;;

Ελπίζω αυτή τη φορά η εγκύκλιος που έχει εκδοθεί για καθορισμό κανονισμών εργασιών τμημάτων να γίνει σεβαστή και να περιέχει ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ! Ελπίζω οι υπεύθυνες διευθύνσεις να φροντίσουν πραγματικά έτσι ώστε να τηρηθεί το αίτημα της σύνταξης κανονισμών κι όχι απλά να την έχει εκδώσει έτσι για το θεαθήναι!

Φυσικά αυτοί οι κανονισμοί χρειάζεται να είναι δίκαιοι, εφικτοί και φιλικοί προς τον εργαζόμενο.

Στην τελική αναρωτιέμαι… είμαστε μέλος του Ευρωσυστήματος με την σοβαρότητα που αρμόζει; Ή έτσι το βάλαμε στο λογότυπό μας;;;

  1. ΒΚ
    12/11/2010 at 11:23 pm

    Πρόσφατα πληροφορήθηκα οτι τα αιτήματα μεταθέσεων απο το 2005 ξανα ξεσκονίστηκαν φέτος! Έλαβα με έκπληξη ένα τηλεφώνημα από την διεύθυνση διοικητικού… H υπεύθυνη για τη αρχειοθέτηση συνάδελφος ρωτούσε αν η αίτησή μου για μετάθεση ισχύει ακόμη και μου ζήτησε πρόσθετα δικαιολογητικά για να τα εξεταστεί η αίτησή μου εκ νέου!!!!!!!!

    Εν τω μεταξύ τον Ιούνιο του 2010 είχα καταθέσει και αίτηση μετάταξης όμοια για τον αντίστοιχο κλάδο. (Σημείωση: Εργάζομαι στην ΤΕ απο το 2000 και επί χρόνια ζητώ την μετακίνησή μου χωρίς να έχω λάβει καμιά αξιόπιστη απάντηση πέρα απο το σύνηθες ¨το έχουμε υπόψη μας¨ ή το κλασικό Διευθυντικό δεν περνάει από το χέρι μου)

    Είναι πάγια φαίνεται τακτική της Τράπεζας να μην απαντάει σε κανέναν όπως είναι παγωμένη και κάθε αξιοκρατία και κάθε ενδιαφέρον για την διαχείριση προσωπικού.

    μετά τιμής ΒΚ

    • BARTZI MARIA
      16/11/2010 at 2:48 pm

      Η συγκεκριμένη συμπεριφορά κάποιου Τμήματος δεν πρέπει να αμαυρώνει την συνολική εικόνα λειτουργίας της Κεντρικής Τράπεζας ως μέλος του Ευρωσυστήματος
      Για κάποια τμήματα της Τράπεζας θεωρώ άστοχη την τελευταία παρατήρηση που αναγράφεται με κόκκινα έντονα γράμματα

      Μέλος του ΣΕΠΤΕ

  2. Eleni Michalopoulou, έφορος ΣΕΠΤΕ
    17/11/2010 at 8:23 am

    Οντως Μαίρη έχεις δίκιο… υπάρχουν πολύ καλά τμήματα και υπεύθυνοι πραγματικά επικεφαλείς. Οσο για αυτό του άρθρου αλλά και άλλα, πιο άδικο είναι το ότι τα τμήματα αυτά ανήκουν στη Διεύθυνση Διοικητικού που αποτελει και την βιτρίνα μας. Θα λεγε κανείς πως μιας και είναι τόσο κοντά στη Διοίκηση θα ήταν πιο αξιοπρεπή… Αναρωτιέμαι πάντως… Πως και τόσα χρόνια δεν μιλάει κανεις… Τόση τρομοκρατία υπάρχει;… Μπράβο στα παιδιά που είχαν το θάρρος να εκθέσουν τα ηλίου φαεινότερα!!!!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: