Home > ΑΠΟΨΗ, ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ, ΕΥΕΞΙΑ, ΙΔΕΕΣ, ΝΕΑ, ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ, ΥΓΕΙΑ, ΦΟΒΟΣ > εσύ είσαι καλό παιδί κι άριστος μαθητής; μη μου πεις πως τρως….

εσύ είσαι καλό παιδί κι άριστος μαθητής; μη μου πεις πως τρως….

Καλημέρα παίδες! Τι υγρασία κι αυτή… για τον καιρό μιλάω πάντα…

Σκέφτομαι και έχω προβληματιστεί με ένα γεγονός. Καμιά βοήθεια κανείς;

Που λέτε μπαίνω facebook και πετάω κάτι καλησπέρες δεξιά κι αριστερά μέχρι που πέφτω στο προφίλ πολύ καλής και αξιόλογης φίλης και διαβάζω το παράπονό της για διαφήμιση για παριζάκι. Απαντάω πως φταίει που βλέπει τηλεόραση.

Μετά από λίγο όμως ακούω βζζ βζζζ είμαι-καλό-παιδί-άριστος-μαθητής-τρώω-παριζάκι-υφαντής στο ραδιόφωνο και καταλαβαίνω πως δεν την γλυτώνει κανείς. Στο σούπερ μάρκετ της την πέσανε της άλλης μαμάς.

Ξανα πάω στο ποστ της και βλέπω πως διαμαρτύρεται για τις εταιρείες που δε σέβονται τη νοημοσύνη μας. Εχει τρεις αγγέλους για παιδιά και το σκέφτομαι σοβαρά… έχω ανησυχήσει.

Φρόσσω μου, της λέω…

μια έγγραφη επιστολή υπογεγραμμένη απο μερικούς γονιούς νομίζω θα βάλει τάξη.

Είμαι σχεδόν σίγουρη πως έχω δίκιο… και τι βλέπω απάντηση…

Νομίζω πως η ένωση καταναλωτών πρέπει να κάνει κάτι

λέει…

Μένω με το στόμα μισάνοιχτο… ε καλά δεν είναι δα και τόση έκπληξη το ότι οι περισσότεροι γκρινιάζουν μόνο για να πουν κάτι.

Μα όμως η αρχική σκέψη της είναι σωστή. Κάτι πρέπει να γίνει με την πλύση εγκεφάλου και την αποβλάκωση στην οποία υποβαλλόμαστε καθημερινά… Και σιγά μη μυρίσει τα νύχια της η ένωση καταναλωτών…

Μπαίνει σφήνα και η σκέψη 2 που μέρες τώρα κλωθογυρίζει στο νου μου. Είχα πάει με φίλη για καφέ και της λέω τα νέα μου, πως ασχολούμαι με τα συνδικαλιστικά κλπ και αρχίζει να μου λέει το γνωστό τροπάριο, δηλαδή πως δεν τους πάει γιατί όλοι είναι συμφεροντολόγοι και κοιτάνε μόνο την πάρτη τους και να βολευτούνε. Και μένω πάλι λίγο άφωνη διότι για να τα λέμε και τα πράγματα με το όνομά τους από τότε που ασχολήθηκα με τον σύλλογο τα προβλήματα μου μειώθηκαν δραστικά. Σταματήσαν τα φασιστικά καψόνια και αν κάτι μου βράζουν θα ναι σίγουρα πίσω από την πλάτη μου.

Όμως κουνήθηκα. Κι όχι μόνο με το δαχτυλάκι μου… (ούτε με κανένα άλλο κομματάκι μου…) Ολόκληρη!

Περιμένω τώρα να ακουστούν τα δικά σας θέματα συνάδελφοι… και όχι δε σκέφτομαι να βολευτώ πίσω απ τον ωραίο σύλλογό μας… ΚΑΙ θα κάνω μερικές βόλτες να διαπιστώσω κάποια πράγματα η ίδια. Αλλά πόσα θα δω πραγματικά; Για αυτό έγινε και αυτό το μπλογκ. Εύκολη πρόσβαση κι ανοιχτή για όλους.

Σίγουρα δεν έγινε για το θεαθήναι. Δεν έχει ανάγκη ο σύλλογος μας να αρέσει ή να εντυπωσιάσει. Είτε 100 είτε 1000 μέλη κι αν έχει, τις ίδιες δυνατότητες έχει. Τα ίδια (μάλλον περισσότερα) προνόμια. Συμμετοχή στις επιτροπές. Ενημέρωση και πολύ καλά μέλη. Συμμετοχή στην ΟΤΟΕ και στις γραμματείες της. Συναλλαγή με αξιόλογους και ενεργητικούς συναδέλφους.

Εσύ δεν θέλεις; Τι σε σταματάει; Η δράση είναι η μόνη λύση.

Να τελειώσω όμως με μια πρόταση για να μη μένω κι εγώ μόνο στις ιδέες. Πρόταση για ένα πολύ καλό βιβλίο όπου παρουσιάζει λεπτομερώς είκοσι ένα πρακτικά και εφαρμόσιμα βήματα, τα οποία θα σας βοηθήσουν να καταπολεμήσετε την αναβλητικότητα και να φέρνετε εις πέρας περισσότερες σημαντικές εργασίες  – σήμερα! …γιατί απλά δεν υπάρχει αρκετός χρόνος για όλα όσα θέλετε ή πρέπει να κάνετε –  ούτε θα υπάρξει ποτέ.

Άφησε λοιπόν το παριζάκι και ΦΑΕ ΤΟΝ ΒΑΤΡΑΧΟ ΣΟΥ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ (κάνε κλικ στη σύνδεση)
  1. μαρια π.
    14/10/2010 at 4:42 pm

    η αλήθεια είναι πως έχουμε στο μυαλό μας ότι οι υπεύθυνοι πρέπει να ανλλάβουν τις ευθύνες τους αλλά αφού δεν το κάνουν με το να καθόμαστε απλά να κοιτάμε δε γίνεται τίποτα.
    Πάρα πολύ καλή ιδέα το blog σας, μακάρι να έχει αποτέλεσμα.

    Το βιβλίο το έχω διαβάσει. Κάνει όντως δουλειά

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

