Φύλλα Επίδοσης WHAT IS THAT?

Ρε παιδιά τι γίνεται με αυτά τα φύλλα επίδοσης!!!

Αυτό για παράδειγμα θα ήταν το τελευταίο μου ερώτημα απέναντι στον σύλλογο, στα υπεύθυνα τμήματα, στον διευθυντή… στον προϊστάμενό μου!… πριν περάσω στο άλλο άκρο, δηλαδή να συνδικαλιστώ και να γράφω σε αυτό το blog προσπαθώντας να απαντήσω τα αιωνίως και ακατανοήτως αναπάντητα ερωτήματα μας! Κάτι σαν την Νικολούλη αισθάνομαι (ή τον/την οποιαδήποτε σχετική δημοσιογράφο που μπορεί να δείχνει τέτοιες εκπομπές με τίτλους όπως “φως στο τούνελ” κλπ –  (sorry έχω ένα ελάττωμα/προτέρημα δε βλέπω ούτε ένα λεπτό τηλεόραση το μήνα και σχετικά λάθη θα κάνω!)

Και αυτό είναι ένα ερώτημα που ως τώρα, εντελώς περιέργως δεν έχω λύσει!.

Το φέρνω ως παράδειγμα, έτσι ώστε πριν σταματήσω να μονοπωλώ αυτό το blog, να έχω δώσει ένα σχετικό δείγμα με το τι θα γράφουμε εδώ!

Συνάδελφοι… (παίρνω βαθιά αναπνοή και ξεκινάω… διότι η ιστορία πάει σε βάθος!)

Συνάδελφοι… πόσα φύλλα επίδοσης έχετε εσείς; Τα οποία να έχετε υπογράψει πως συμφωνείτε στην κρίση (από αυτούς που πρέπει…) κι έχετε επιστρέψει επισήμως… εκεί που πρέπει(;)….

Εγώ στα 16 χρόνια που έχω στην Τράπεζα… (και για τα οποία φυσικά γνωρίζω…) έχω δύο!

Καλά, θα μου πείτε… Ε και;

Το θέμα είναι πως ακόμα κι αυτά τα δύο, αλλά και τα υπόλοιπα κάμποσα που θα πρεπε αλλά δεν έχω… έχουν την τρελή ιστορία τους.

Πρώτον. Καμία από τις δύο προϊστάμενες που μου έχουν γράψει τις κρίσεις δεν μου έχει αναθέσει ή παρακολουθήσει κάποια εργασία, από αυτές που με απασχολούσαν στο μέγιστο μέρος του χρόνου μου στα τμήματα (πάλι καλά αυτές οι εργασίες είναι προγράμματα σε συνεργασία με φορείς με υπογραφή μου, λογότυπα, έντυπα, φωτογραφίες κλπ που υπάρχουν και δεν μπορούν και να αμφισβητηθούν!)

Δεύτερον, αν και έχουν χρονική διαφορά μεταξύ τους ίσως και 3 χρόνια, (άλλα τμήματα, άλλο αντικείμενο εργασίας, …όλα καμία σχέση) η μία αντέγραψε την άλλη σε σημεία και το πιο αστείο απ όλα είναι μια κρίση του τύπου πως “ναι μεν μπορεί να είμαι προϊσταμένη της, αλλά δεν ξέρω να κάνω την δουλειά μου”. Εγώ προσωπικά έτσι το μετέφρασα, γέλασα κι υπέγραψα. Περιέργως υπέγραψαν και οι ανώτεροι τους πριν από μένα!!!

Η τελευταία και τραγική περίπτωση ήταν, όταν μετά την επιστροφή μου απ την άδεια του μεταπτυχιακού, με τοποθέτησαν στη διάθεση προσωπικού, μου δώσανε ένα γραφείο, το καλύτερο μηχάνημα και 2-3 πολύ μεγάλα projects από αυτά που γίνανε και δεν ξαναγίνανε και δούλευα χωρίς διάλειμμα και χωρίς να κοιτάω ούτε αριστερά ούτε δεξιά (προσπαθώντας να τελειώσω και το μεταπτυχιακό μιας και οι αιτήσεις μου για επιπλέον άδεια έπεφταν στο κενό).

Τελικά με τοποθετήσανε σε άλλο τμήμα και ξεκίνησα νέες εργασίες! Πάλι καλά! Αλλά…. Ήρθε η ώρα να γίνει το φύλλο επίδοσης. Από που να το πάρω…

Μου λέει το γραφείο προσωπικού, πήγαινε ρώτα (εγώ!) την τάδε αν θα στο κάνει (τα μεγάλα project κλπ). Ούτε ένα λεπτό δεν έμεινα στο γραφείο της και έφυγα με ένα μεγάλο όχι.

Θα σου πω… Όλα αυτά μου φαινόντουσαν μικρά για να ασχοληθώ. Αλλά τώρα που τα ξανασκέφτομαι… δε κατάλαβα γιατί μπορούν να συμβαίνουν αυτά!! Και σε μένα που έχω και την εξειδίκευση ok, λίγο-πολύ τέτοιες μικρότητες τις ξεπερνούσα… τα άλλα παιδιά τι κάνουν;;;;

ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΗ ΤΑ ΚΡΑΤΑΤΕ ΑΥΤΑ!

ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ!

Ο κανονισμός δεν αφορά μόνο τις υποχρεώσεις των υπαλλήλων. Αφορά ΚΥΡΙΩΣ τις ευθύνες των εχόντων θέσεις ευθύνης! Όπως το λέει και η λέξη, ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ, για αυτό και πληρώνονται εξτρά!

Για να τελειώνω και με τα φύλλα… οι δουλειές που έχω κάνει σε αυτή την Τράπεζα δεν έχουν καταγραφεί πουθενά! Το 2006, το 2007, οι φωτογραφίες εκ των οποίων οι περισσότερες ήταν πρωτοσέλιδα στον τύπο, τα γραφικά στο προηγούμενο σάϊτ για τις δραχμές αλλά και διάφορα άλλα, όλες οι εφαρμογές και τα βίντεο του Μουσείου και άπειρα άλλα δεν έχουν καταγραφεί πουθενά…

Δεν έχω παράπονο… η ανωτάτη διοίκηση μου έχει εκφραστεί με τα καλύτερα για τη δουλειά μου… και η πρώην και η νυν. Προφορικά πάντα και άσε που όπως έφυγε η πρώην, έτσι θα φύγει και η νυν και στη πράξη… τίποτα!

Αυτά για τα φύλλα, για τα οποία θα φροντίσω να μάθω πως επιτέλους λειτουργεί αυτό το σύστημα… επισήμως πλέον, μέσα από αυτό το blog… έτσι για να έχουμε φως-τουνελικά επεισόδια και στην Τράπεζα της Ελλάδος…. κι ελπίζω να πάρω πιο επίσημες απαντήσεις απ το ότι… εγώ είμαι υποχρεωμένη να φροντίζω για αυτά, λες και η εγκύκλιος απευθύνεται σε μένα κι έχω ενημέρωση πότε η Τράπεζα αποφασίζει να τα μαζέψει, ή πως πρέπει να αναζητήσω συνταξιούχους και διευθυντές (τώρα) και να τους πω να μου κανουν φύλλο!! Ή μάλλον… να τους παρακαλέσω!…

Λες;;; Λες να ναι έτσι και να κάνω λάθος…

Στα επόμενα επεισόδια…

Προϊστάμενος σέρνει ομάδα 20 ατόμων και παρουσία τους ξεφτιλίζει με τις εξαγριωμένες φωνές του υπάλληλο αμφισβητώντας αυτά που ο ίδιος έχει πει και αφήνοντας τον υπάλληλο άφωνο να νιώθει πως έχει αλτσχάϊμερ!

Προϊστάμενος επιμένει να ανεβάζει σταδιακά τον τόνο της φωνής του μπροστά σε ολόκληρη ομάδα εργασίας από άλλη διεύθυνση με σκοπό να δημιουργήσει εντυπώσεις για μία… άδεια βραδύτητας! και τελικά τη σκίζει επιδεικτικά αγνοώντας τις διαμαρτυρίες της υπαλλήλου για συζήτηση σε προσωπικό επίπεδο.

Προϊστάμενος αρνείται φοιτητική άδεια για εξετάσεις και εξαναγκάζει υπάλληλο να ζητήσει από την υπηρεσία αδειών να του στείλει εγγράφως πως η φοιτητική άδεια είναι υποχρεωτική!

Υποδιευθυντής! Μετά από 10 χρόνια(!) (ναι! να το έχουμε υπόψη μας, ο γάμος με την Τράπεζα δεν έχει εύκολο διαζύγιο)  κατηγορεί υπάλληλο πως ναι μεν αναλαμβάνει τις εργασίες αλλά δεν τις τελειώνει, διότι εν μέσω εξεταστικής κι αφού δούλευε υπερωρία, κι ενώ δεν είχε τελειώσει εξειδικευμένη εργασία που δεν είχε προηγούμενο στην Τράπεζα, κι αφού πρώτα ήρθε υπερωρία Σάββατο (εκτός του ότι δεν του καταγράφηκε η υπερωρία όταν το ζήτησε απ τον αρμόδιο!!) με ωρυόμενο άλλο προϊστάμενο να σέρνει απειλές, αρνήθηκε(!!!) μέσα στον παραλογισμό της παραπάνω κατάστασης άσχετη επιπλέον εργασία!!
Ή τέλος πάντων δεν είναι αρεστή στα κολλητιλίκια…

Συνάδελφος ωρύεται πως έχει ενημερώσει υπάλληλο για προετοιμασία εκδήλωσης μπροστά σε όλο το τμήμα ενώ δεν το έχει κάνει. (Εδώ παίζει πάλι το σύμπτωμα αλτσχάϊμερ…)

Υπάλληλος ενώ εξοπλίζεται κατ επανάλειψη μέσα από επιτροπές και παραεπιτροπές με ακριβό εξοπλισμό για αποκλειστική χρήση, κι ενώ κάνει πλήρης απόσβεση από τις πρώτες χρήσεις, κι ενώ κι ενώ κι ενώ… μετά από σπλιτ στα τμήματα απειλείται αντί να αναλάβει θέση ευθύνης -όπως ο υπεύθυνος είχε προβλέψει- με μετάθεση υποβιβασμού σε άλλη διεύθυνση!! Αφού ο ΣΥΤΕ (ο σύλλογός του) για άλλη μια φορά τον γράφει στα %&$^$ του, χρειάζεται να επέμβει ανώτατο και επιστημονικό προσωπικό, για να αποτραπεί αυτή η γελοιότητα έτσι ώστε η Τράπεζα, σε βάθος χρόνου, να έχει άλλη μια φορά μεγάλο κέρδος από τις εργασίες του….. (τώρα πως μπορεί ο ΣΥΤΕ να νομίζει πως έχει το δικαίωμα να παραβλέπει τέτοιες καταστάσεις, ενώ είναι ο επίσημος υποστηρικτής των δικαιωμάτων των υπαλλήλων… δεν ξέρω… αλλά εγώ νομίζω πως δεν μπορεί)

Τόσα κι άλλα τόσα καθημερινά τρελά μας διασκεδάζουν στην Τραπεζούλα μας….

Ανυπομονώ να μάθω τις δικές σας τρελές ιστορίες!!!!! Είμαι σίγουρη πως έχετε πολλές από αυτές που σας κάνουν να αναρωτιέστε… καλά!!! ΜΟΝΟ ΣΕ ΜΕΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΑ!????

(Ε! Οχι! Κι αν δεν τα πούμε… θα διαιωνίζονται… αφήνοντας την Τράπεζα βολικά πρωτόγονη και τους υπαλλήλους της ακόμα πιο βολικά ανασφαλείς και με χαμηλή αυτοεκτίμηση…)

ΥΣ. Τα φύλλα επίδοσης που θα κρίνουν τους ανώτερους, πότε θα τα συμπληρώσουμε;;;;;;

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

